Râsul este molipsitor

Cine nu zâmbeşte atunci când vede un copil care râde cu poftă? Dacă eşti părinte probabil că ai cel puţin un film în care ţi-ai surprins copilul râzând în hohote. Îmi place să mă uit la filmuleţe cu copiii care râd pentru că îmi provoacă bună dispoziţie instantaneu. Iată cele mai bune filme pe care le-am găsit şi de care nu mă mai pot sătura:

1. Dacă râsul unui copil e molipsitor, ce te faci când vezi patru bebeluşi râzănd în hohote? Cred că am văzut acest video de cel puţin 20 de ori şi tot nu mă pot săturA DE EL.

2. Acest video viral a înconjurat lumea, Emerson se sperie când mămica lui îşi suflă nasul, apoi râde cu sughiţuri. Absolut adorabil – pilulă de făcut bună-dispoziţie.

3. Gangnam style – baby style: dacă nu faci pe tine de râs la vederea Amayei care se trezeşte şi dansează frenetic legată de scaun la auzul piesei preferate, sigur vei râde la auzul hohotelor surorii sale.

4. Ce poate fi mai nostim decât ruperea unei foi? Un copil care râde la vederea ruperii unei foi. Am râs cu lacrimi.

5. Iar dacă încă nu te dor muşchii feţei, ia exemplu de la acest bebeluş care are cel mai molipsitor râs din câte am auzit vreodată.

 

Leave a Reply

